Haberler
Okulumuzda Okul Aile Birliği tarafından ; öğrencilerimizin zihinsel ,motor,kinestetik ve görsel becerilerini arttırabilmek amacıyla ahşap boyama etkinliği düzenlendi.Katılım sağlayan tüm öğrencilerimiz boyadıkları ürünleri,kalemlik,kumbara gibi amaçlı ürünler olarak kullanmak üzere muhafaza etti.Öğrencilerimizin etkinlik anında çok mutlu oldukları gözlemlendi.Okul idaresi ve öğretmenleri olarak öğrencilerimizin eğitim öğretimi adına ilerledikleri her aşamaya tanıklık etmek ,bizleri de mutlu etti.
2023_2024 Eğitim Öğretim Yılının yarıyıl tatiline öğretmenlerimizi kahvaltı etkinliği ile uğurladık.Okul Müdürü Önder BULUR, düzenlenen etkinlikte Anaokulu Okul Aile Birliği'ne ve Başkanı Yaprak Yıldız'a teşekkür etti.Kahvalti öğretmenlerimiz ve idarecilerimizin Meslekteki Tecrübe Paylaşımlariyla sohbet havasında ilerledi.Kahvalti bitimi anaokulu öğretmenlerimizle,okulumuz önünde fotoğraf çekilen Md.Yrd. Nurgül GÖKTAŞ, tüm öğretmenlerimize verdikleri emekten ötürü teşekkür ederek sağlıklı,huzurlu, mutlu bir tatil diledi.
12/01/2024 tarihinde saat 11.30'da Zaferler Anaokulu'nda idari odada öğretmenler kurul toplantısını,İlgili Müdür Yardımcısı başkanlığında 6 öğretmenimiz ile aşağıdaki gündem maddeleri doğrultusunda gerçekleştirdik.
1.) Açılış ve yoklama
2.) 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılının değerlendirilmesi
3.) Giriş - Çıkış Saatleri, Nöbet saatleri ve uyulması gereken kurallar
4.) Aylık ve Günlük Planlar, Zümre ve Veli Toplantıları
5.) Tutulacak Evrak ve Dosyalar
6.) Milli Bayramlar, Özel Gün ve Haftalar
7.) Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Komisyonunun kurulması
8.) Taşınır Sayım Kurulunun kurulması
9.) İhale ve Satın Alma Komisyonunun kurulması
10.)Muayene ve Teslim Alma Komisyonunun kurulması
11.)Katkı Payı Ödemesi Yapılmayan Öğrencilerle İlgili Alınacak Tedbirler
12.)Okul İşleyişi hakkında bilgi verilmesi
13.) Okul - Aile Birliği Denetim Kuruluna Öğretmen seçimi
14.) Web Yayın Komisyonunun kurulması
15.) Okul Sağlığı Yönetim Ekibinin kurulması
16.) Beslenme ve Hareketli Yaşam Ekibinin kurulması
17) Stratejik Plan
18.) Sınıf eksikliklerinin belirlenmesi, Kırtasiye listesinin hazırlanması
19.) Mesleki Çalışmalar
20.) Projeler
21.) Okul Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Yürütme Komisyonu
22.) Dilek ve temenniler
23.) Kapanış
Toplantının dilek ve temenniler bölümüne katılan Okul Aile Birliği Başkanımız ve Yardımcısı yapmayı planladıkları etkinlikler ile ilgili öğretmenlerimizden fikir aldılar. Müdür Yardımcısı Nurgül GÖKTAŞ,Öğretmenlerimize ve Okul Aile Birliğine yapacakları çalışamalardan ötürü şimdiden teşekkür derek,toplantıyı sonlandırdı.
Zaferler Anaokulu Genel Kurul ve Yönetim Kurulu oluşturmak amacıyla 02/01/2024 tarihinde 12.50 'de Okul Müdürü Sayın Önder BULUR,İlgili müdür yardımcısı Nurgül GÖKTAŞ, Öğretmenlerimiz Esra TURAN,Derya TUNA ve 60'ın üzerinde Velimizin katılımıyla 2023-2024 yılı Zaferler Anaokulu Okul Aile Birliğimiz kurulmuş olup,Yapilacak faaliyetlerle ilgili Okul Aile Birliğimiz bilgilendirilmiştir.Toplantimiza katılan tüm katılımcılara okulumuz adına teşekkür ederiz.
Zaferler Anaokulu'nda MEB Projesinde uygulanan çalışmalar , Faaliyet Raporuna uyumlu ilerlemektedir.Okul yürütme komisyonunca yapılan çalışmalar aşağıdaki içerikte yer edinmiştir.
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ (KASIM AYI )AİLE BULUŞMALARI
Okul yürütme komisyonu kuruldu.
Okulda yapılan öğretmen kurul toplantısında alınan karar ile Okul Müdür Yardımcısı Nurgül GÖKTAŞ, Okul Öncesi Öğretmeni Esra TURAN, Okul Öncesi Öğretmeni Dilan KAYA’dan oluşan proje okul yürütme komisyonu oluşturulmuştur.
Proje ile ilgili ailelerin bilgilendirilme süreçlerinde kullanılacak; haber mektubu, bülten, yazışma gibi hazırlıklar yapıldı.
Projeyle ilgili aileleri bilgilendirmek amacıyla haber mektubu, bülten ve afiş gibi çalışmalar yapılmıştır. Bu hazırlıklarda projenin amacı, kapsamı ve hedefleri hakkında bilgiler yer almıştır. Broşürler ailelere gönderilip projeye nasıl katkı sağlayacakları hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanmıştır.
Aileler ile çevrimiçi/yüz yüze toplantılar yapılarak proje hakkında bilgilendirme yapıldı.
D, E ve F şubesi öğretmenleri tarafından aileler ile çevrimiçi/yüz yüze bilgilendirme yapılarak proje hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanmıştır.Bilgilendirmede projenin amacı, kapsamı ve hedefleri hakkında bilgiler paylaşılmış, ailelerden projeye destek olmaları ve katkıda bulunmaları istenmiştir.
Çocukların sözel dil becerilerini geliştirmeye yönelik yürütülen bir etkinliğe aileler gözlemci olarak katılım sağladi.
Çocukların sözel dil becerilerini geliştirmeye yönelik yürütülen bir etkinliğe aileler gözlemci olarak katılım sağlamıştır. Etkinlikte, öğrenciler parmak oyunu tekrar etmiş ve ailelerin çocukları gözlemlemeleri sağlanmıştır.
Ailelerin ve çocukların birlikte katılım göstereceği bir faaliyet uygulanır.
Ailelerin ve çocukların birlikte katılım göstereceği bir faaliyet uygulanmıştır. Bu faaliyette, aileler ve çocuklar bir araya gelerek hikaye okuma ardından hikayede geçen kelimelere yönelik birlikte etkinlik yapmışlardır. Ailelerin etkileşimli kitap okuma hakkında bilgilendirilmeleri, okulda sürece gözlemci ve katılımcı olarak katılmaları ve bunu evde de uygulayabilmeleri, çocukların dil gelişimini desteklemeleri açısından oldukça faydalı olmuştur.
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ (ARALIK AYI )ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARI
1.Okul Öncesi Öğretmenlerine yönelik etkileşimli kitap okumaya yönelik bilgilendirme yapılır.Öğretmenlerimiz çeşitli eğitimlere katılarak etkileşimli kitap okuma hakkında bilgi sahibi olmuşlardır.
2.Etkileşimli kitap okuma yöntemi ile okunacak kitaplar belirlenir ve günlük eğitim akışları planlanır.Proje kapsamında okunacak kitaplar belirlenmiştir. Kitap seçimlerinde, çocukların ilgi alanları ve gelişim düzeyleri dikkate alınmıştır.A,B ve C şubeleri tarafından günlük eğitim akışlarına dahil edilmiş etkinlik planları oluşturulmuştur.
3.Etkileşimli kitap okumalarının merkeze alındığı günlük eğitim akışları uygulanır.
Etkileşimli kitap okuma etkinlikleri planlanan etkinlik planları dahilinde A,B ve C şubeleri tarafından aileler sınıfa davet edilerek uygulandı. Projeye ailelerinde dahil olması sağlandı.
Etkinlikler uygulanırken kitaplarda geçen bilinmeyen kelimelere dikkat edildi.Bilinmeyen kelimelerin anlamlarını tahmin edildi,ne olabileceği hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.Öğrencilerin kelimelerin anlamlarını öğrenmeleri görsel olarak desteklendi.
4.Okunan kitaplardaki bilinmeyen kelimeler belirlenir.
Yapılan etkileşimli kitap okuma etkinliklerinde belirlenen bilinmeyen kelimeler öğrencilere etkinlikler yoluyla açıklandı. Görselleri sınıflarda oluşturulan ‘Dilimizin Zenginlikleri Proje’ panosuna asıldı.
"Zaferler Anaokulu Okul Proje Yürütme Komisyonundaki öğretmenlerimize yaptıkları çalışmalardan dolayı teşekkür ederiz."
Okul Müdürümüz Sayın Önder BULUR'un liderliğinde,Zaferler İlkokulu Okul bahçesinde Filistin Halkına nakdi destek sağlamak ,yardım etmek amacıyla gerçekleştirilen kermese MİNiK YÜREKLER büyük ilgi gösterdi.Dayansimayi Zaferler Anaokulu olarak ,idareci , öğretmen,ve öğrencilerimiz ile alışveriş yaparak çeşitli ürünler alarak sağladik.Çocuklarina destek veren velilerimize , etkinliğe katkıyı yükseltmek için çaba gösteren Anaokulu Öğretmenlerimize teşekkür ederiz.
Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürü,okul müdürümüz Önder BULUR'u Makamında ziyaret etmişlerdir.Yeni görevinde başarılar dileyerek ,yıl içerisinde yapılacak işbirliklerini paylaşmışlardir.Kendilerine nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederiz.
Milli Eğitim Bakanlığı İlk defa yönetici atama kapsamında ,ataması gerçekleştirilen Okul Müdürümüz Sayın Önder BULUR 'u : makamında ziyarete gelen Turk Eğitim Sen 5 nolu sube Baskani ve sube baskan yardimcisi ve Bahcelievler Sube baskani Müdürümüz Önder BULUR'a yeni görevlerinde başarı sağlık ve huzur dolu çalışmalar dilemiştir.Kendilerine nazik ziyaretleri için teşekkür ederiz.
Anaokulu D şubesi öğretmenimiz Büşra KATIRCI,öğerncileriyle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama etkinliklerini neşeyle gerçekleştirdi.Öğrenciler,çizdikleri kalplerle ülkemize duydukları sevgiyi sembolleştirdiler.
F şubesi Öğretmenimiz Aslınur URLULAR ,Öğrencileriyle hazırladığı Etkinlikleri Cumhuriyet Bayramı Coşkusu içinde kutladı.